OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är Du vår nya Anna-Karin?
Vår nuvarande ekonomikontorist Anna-Karin skall tyvärr sluta och vi söker nu någon som kan ta över hennes tjänst.
Backa Terrassen och Steget är två mindre företag som tillhandahåller boendetjänster för personer med psykiska funktionshinder.
Din roll blir att sköta löner för ca 30 anställda, skatter, pensioner, fakturering, redovisning, bokföring, in och utgående posthantering, arkivering och liknande administrativa uppgifter. Likaså sköta vissa beställningar av förbrukningsmaterial.
Vi använder oss av Wisma.
Du kommer att ha ditt kontor på Backa Terrassen på Andra Långgatan 9 i Göteborg.
Arbetets omfattning är 50%.
Arbetstidens förläggning kan diskuteras.
Då Du är ensam i din roll är det ett krav att Du arbetat med liknande uppgifter på ett självständigt sätt förut. Vi förväntar oss att du har lätt för att sätta dig in i nya avtal, regler och paragrafer kring sådant som rör ditt arbete.
Vi tror att Du är noggrann, ansvarsfull, och att Du är i en plats i livet där du vet att du vill jobba deltid även framåt.
Du får inte lov att finnas i belastningsregistret.
Vi tänker oss att du börjar hos oss nån gång i augusti/september.
Vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringskonsulter och liknande.