OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kunder som är i behov av kompetensförsörjning som frilansare och partnerbolag runt om i världen. A Society har stora och globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap, och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling.
Med kontor i Sverige, Danmark, Norge, UK, USA, Kanada och Indien befinner sig A Society där de stora bolagen finns och bygger ständigt större nätverk för att kunna erbjuda de häftigaste uppdragen för vårt globala konsultnätverk. På A Society följer man kund och konsult längs hela resan. En resa som kan börja i Södertälje men sluta i Palo Alto. För att möta kunders och konsulters behov förutsätter det varje medarbetares vilja och ambition att leverera bästa tänkbara service.
Läs gärna mer om A Society och deras imponerande arbete här (https://www.asocietygroup.com/sv/).
VARFÖR DET HÄR ÄR ROLLEN FÖR DIG?
Att komma in på Ekonomifunktionen hos A Society ger dig ett perfekt komplement till dina studier. Dessutom kommer du in på en avdelning som spelar en viktig roll i bolagets långsiktiga vision. Till detta sammansvetsade team söker vi nu efter en Ekonomikoordinator (deltid) att vara med och bidra till deras framfart. Teamet består av 5 personer, varav 2 arbetar vid sidan av sina studier. I den här rollen är service ledstjärnan i samtliga led och du kommer att ha en stor variation av arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att få jobba med:
- Administration och kontroll av tidrapporter samt matchning av dessa mot kundfakturor
- Registrering av kund- och konsultfakturor i företagets CRM-system
- Vara behjälplig över mail och telefon angående frågor kring betalningar
- Administrera ärenden som rör betalningspåminnelser
VAD DU BÖR HA MED DIG IN I ROLLEN:
Du studerar för närvarande en eftergymnasial utbildning inom ekonomirelaterat område och har minst ett år kvar av dina studier. Till det önskar du arbeta administrativt och har med fördel erfarenhet av att arbeta med kundservice - gärna via mail och telefon. Utöver det har du:
- God kunskap inom Office-paketet, främst Excel och Outlook
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- Möjlighet att arbeta 20 tim/vecka de första 2 veckorna av varje månad, samt heltid under delar av sommaren
- Meriterande är att ha erfarenhet av Lime CRM
BLAND DINA PERSONLIGA EGENSKAPER FINNER VI:
Hjälpsam - Du hjälper gärna en kollega och mår gott i magen av att göra det lilla extra för kunden.
Strukturerad - Du vet att en god effektivitet börjar med god planering, struktur och att vara väl förberedd.
Lösningsorienterad - Du är personen som fokuserar på den lämpligaste lösningen, inte vad som orsakat problemet.
Orädd - Du välkomnar nya och obekanta uppgifter eftersom du vill vara under ständig utveckling!
ÖVRIG INFORMATION
Start: April 2022
Arbetstider: Deltid 20 tim/vecka (de första två veckorna varje månad), ordinarie kontorstider.
Plats: Centrala Malmö (men flyttar under våren till Ideon Lund).
Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag på deltid via A-hub. Det innebär att du blir anställd hos A-hub men arbetar hos vår kund A Society.