Ekonomikoordinator på deltid (student) till A Society

Ekonomikoordinator på deltid (student) till A Society

Arbetsbeskrivning

A Society matchar de skickligaste konsulterna inom IT och R&D med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kunder som är i behov av kompetensförsörjning som frilansare och partnerbolag runt om i världen. A Society har säljkontor på flera orter i Sverige, samt i Nordamerika, och Indien där man dagligen levererar specialister till sina globala kunder. Huvudkontoret med alla centrala funktioner är beläget i Lund.

Företagskulturen genomsyras av stor frihet i kombination med stort ansvar samt av bolagets värderingar; Passion, Action & Freedom. Man uppmuntrar självledarskap, kreativitet och lämnar utrymme att påverka både sin egen och företagets utveckling.

Läs gärna mer om A Society och deras imponerande arbete här (https://www.asocietygroup.com/sv/).



VARFÖR DET HÄR ÄR ROLLEN FÖR DIG?

Att komma in på Ekonomifunktionen hos A Society ger dig ett perfekt komplement till dina studier. Dessutom kommer du in på en avdelning som spelar en viktig roll i bolagets långsiktiga vision. Till detta sammansvetsade team söker vi nu efter en Ekonomikoordinator (på deltid) att vara med och bidra till deras framfart. Teamet består av 5 personer, varav 2 arbetar vid sidan av sina studier. I den här rollen är service ledstjärnan i samtliga led och du kommer att ha en stor variation av arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att få jobba med:

- Administration och kontroll av tidrapporter samt matchning av dessa mot kundfakturor
- Registrering av kund- och konsultfakturor i företagets CRM-system
- Vara behjälplig över mail och telefon angående frågor kring betalningar
- Administrera ärenden som rör betalningspåminnelser




VAD DU BÖR HA MED DIG IN I ROLLEN:

Du studerar för närvarande en eftergymnasial utbildning inom ekonomirelaterat område och har minst ett år kvar av dina studier. Till det önskar du arbeta administrativt och har med fördel erfarenhet av att arbeta med kundservice - gärna via mail och telefon. Utöver det har du:

- God kunskap inom Office-paketet, främst Excel och Outlook
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- Möjlighet att arbeta 20 tim/vecka de första 2 veckorna av varje månad, samt heltid under delar av sommaren
- Meriterande är att ha erfarenhet av Lime CRM




BLAND DINA PERSONLIGA EGENSKAPER FINNER VI:

Serviceminded - Du trivs i en kontext med många kontaktytor, att leverera service av högsta nivå är verkligen din grej och du får energi av att göra det lilla extra.

Lösningsorienterad - När utmaningar uppstår är ditt förhållningssätt att finna en eller flera lösningar som tar dig eller teamet fram på bästa sätt. Du lägger mindre vikt vid vad som förorsakat ett eventuellt problem och är personen som omedelbart blickar framåt.

Hjälpsam - Att hjälpas åt och utbyta kunskaper och erfarenheter är så naturligt för dig att du knappt tänker på det. Du ser samarbete som en förutsättning för att lyckas och är alltid snabb med att stötta upp där du har möjlighet, och räds inte att be om hjälp när du har behovet.

Orädd - Du vet att saker du inte gjort tidigare kommer att utveckla dig och har modet att sätta dig själv i obekväma/nya kontexter. Utan utveckling stagnerar du - det är inte din melodi!





ÖVRIG INFORMATION

Start: Augusti eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Deltid 20 tim/vecka (de första två veckorna varje månad), ordinarie kontorstider.
Plats: Lund, Ideon
Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag på deltid via A-hub. Det innebär att du blir anställd hos A-hub men arbetar hos vår kund A Society.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 9 september 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024