OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en ekonomikoordinator där du kommer arbeta brett inom ekonomi och vara del i en organisation som arbetar med omsorgsresor och gör skillnad och bidrar till ett inkluderande samhälle.
Du kommer jobba som spindeln i nätet i en social och bred roll med ekonomisk uppföljning av kostnader samt göra investeringsberäkningar och agera ekonomiskt stöd åt samarbetsparters. Förutom detta kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av:
Dina arbetsuppgifter
• Säkerställa behovet och utbud av transportmedel
• Ägare över ett visst antal processer kopplat till sitt arbetsområde
• Säkerhetsställa efterlevnad av krav och standarder inom organisationen
• Skapa och implementera rutiner
• Driva och medverka i utveckling av befintliga eller nya system
• Planera, koordinera och kommunicera med chaufförer
• Schemaplanering
• Rekrytering
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en eftergymnasialutbildning inom ekonomi och tidigare arbetat med att stötta och informera kollegor och partners med ekonomiska frågor. Du bör gilla att ha många sociala kontaktytor och vara den som driver arbetet framåt, ha hög integritet och vara lösningsorienterad. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och söker dig som ser möjligheter och glädje i mötet mellan människor och har ett genuint intresse av att skapa och utveckla goda kundrelationer. För att lyckas i rollen är du en social lagspelare som förstår vikten av samarbete då du jobbar nära dina kollegor samt mot övriga organisationen. Vidare är du en god relationsbyggare, noggrann, strukturerad, service minded och tycker det är roligt att ha många bollar i luften. Du behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketen.
Vad vi erbjuder
Du erbjuds ett konsultuppdrag till kund som är placerad vid Solna strand. Vi ser gärna en omgående start och uppdraget förväntas fortlöpa i 6 månader med goda chanser att bli överrekryterad till kund när perioden är slut. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef, Manda Kristensson på manda.kristensson@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52