Ekonomikoordinator - student till A Society

Ekonomikoordinator - student till A Society

Arbetsbeskrivning

A Society är samlingsplatsen för de skickligaste konsulterna världen över! Här följer man kund och konsult längs hela resan, en resa som kan börja i Södertälje men sluta i Palo Alto. För att möta kunders och konsulters behov måste varje medarbetares vilja och ambition att leverera bästa tänkbara service vara primär. Ekonomiavdelningen på A Society spelar en viktig roll i denna vision och därför behöver man nu förstärka laget med dig som brinner för att leverera god service, gillar siffror, administration ekonomi och vill spela i ett vinnande lag!

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kund som egen-, småföretagare och partnerbolag runt om i världen. Man har stora globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling. Ekonomi och Service Management avdelningen på A Society behöver extra stöttning då arbetsbelastningen är som störst och vi söker därför efter dig som studerar och har minst 1 år kvar på dina studier. Du blir en viktig del på avdelningen och stöttar genom att leverera hög service och kvalitet i arbetet med företagets fakturering och löpande tidrapportering.

Läs gärna mer om A Society här (https://www.asociety.se/om-oss)



EXEMPEL PÅ ANSVARSOMRÅDEN:

- Administrera och kontrollera tidrapporter och matcha dessa mot kundfaktura.
- Registrera kund- och konsultfaktura i företagets CRM-system.
- Svara på mail och telefon angående frågor kring betalningar.
- Administrera ärenden som rör betalningspåminnelser.




VI SÖKER DIG SOM HAR

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomirelaterat område med minst 1 år kvar av studier.
- Ett intresse att arbeta med administrativa uppgifter.
- Erfarenhet av att arbeta med kundservice, gärna via mail och telefon.
- God kunskap inom Office-paketet, främst Excel och Outlook.
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift.
- Möjlighet att arbeta heltid över sommaren.


MERITERANDE

- Erfarenhet av Lime CRM

SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR

- Hjälpsam. Du tvekar aldrig på att hjälpa en kollega eller göra det lilla extra för en kund.
- Strukturerad. Du vet att en god effektivitet börjar med en bra struktur och solid planering.
- Lösningsorienterad. Problem är till för att lösas.
- Orädd. Nya arbetsuppgifter är bara saker du ännu ej lärt dig.


ÖVRIG INFORMATION

Start: Februari 2021

Arbetstider: Deltid 20h/vecka de första två veckorna varje månad, ordinarie kontorstider.

Plats: Malmö

Anställningsform: Konsultuppdrag - deltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2020
  • Ansök senast: 10 juni 2021

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024