Ekonomikoordinator till A Society (Student)

Ekonomikoordinator till A Society (Student)

Arbetsbeskrivning

A Society är samlingsplatsen för de skickligaste konsulterna världen över! Här följer man kund och konsult längs hela resan, en resa som kan börja i Södertälje men sluta i Palo Alto. För att möta kunders och konsulters behov måste varje medarbetares vilja och ambition att leverera bästa tänkbara service vara primär. Ekonomiavdelningen på A Society spelar en viktig roll i denna vision och därför behöver man nu förstärka laget med dig som brinner för att leverera god service, gillar siffror, administration ekonomi och vill spela i ett vinnande lag!



OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kund som egen-, småföretagare och partnerbolag runt om i världen. Man har stora globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling. Ekonomi och Service Management avdelningen på A Society behöver extra stöttning då arbetsbelastningen är som störst och vi söker därför efter dig som studerar och har minst 1 år kvar på dina studier. Du blir en viktig del på avdelningen och stöttar genom att leverera hög service och kvalitet i arbetet med företagets fakturering och löpande tidrapportering.

Läs gärna mer om A Society här (https://www.asociety.se/om-oss)



EXEMPEL PÅ ANSVARSOMRÅDEN:
- administrera och kontrollera tidrapporter och matcha dessa mot kundfaktura.
- registrera kund- och konsultfaktura i företagets CRM-system.
- svara på mail och telefon angående frågor kring betalningar.
- administrera ärenden som rör betalningspåminnelser.




KVALIFIKATIONER:
- du studerar för närvarande en eftergymnasial utbildning inom ekonomirelaterat område och har minst ett år kvar av dina studier.
- intresse att arbeta med administrativa uppgifter.
- erfarenhet av att arbeta med kundservice, gärna via mail och telefon.
- god kunskap inom Office-paketet, främst Excel och Outlook.
- behärskar svenska obehindrat i tal och skrift.
- möjlighet att arbeta heltid över sommaren.




MERITERANDE:
- erfarenhet av Lime CRM.



SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:
- hjälpsam. Du tvekar aldrig på att hjälpa en kollega eller göra det lilla extra för en kund.
- strukturerad. Du vet att en god effektivitet börjar med en bra struktur och solid planering.
- lösningsorienterad. Problem är till för att lösas.
- orädd. Nya arbetsuppgifter är bara saker du ännu ej lärt dig.




ÖVRIG INFORMATION
Start: omgående.

Arbetstider: deltid 20 tim/vecka de första två veckorna varje månad, ordinarie kontorstider.

Plats: centrala Malmö.

Anställningsform: konsultuppdrag - deltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 april 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024