OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en ekonomikunnig assistent som vill arbeta hos ett statligt verk i Rosersberg. Du kommer bland annat att arbeta med leverantörs- och kundfakturor, betalningar och påminnelser samt bistå avdelningschefen med framtagning av rapporter och sammanställningar. Du kommer ha dagliga kundkontakter och i dina arbetsuppgifter så ingår det även att: underhålla register, hantera och arkivera avtal och kontrakt, sköta inköp av kontorsmaterial och telefon och posthantering. Kravprofil - Något eller några års erfarenhet av administrativt arbete - Kunskap och/eller erfarenhet av ekonomiadministration motsvarande gymnasieekonom - Du är glad och positiv och en god kommunikatör - Du innehar B-körkort och har tillgång till bil - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en social och serviceinriktad person som gillar att lära nytt och att ha kontakt med kunder i arbetet. Du är prestigelös och självgående och trivs när arbetsuppgifterna är många och varierande.