Ekonomikunnig kontorsassistent/allt i allo

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en ekonomikunnig assistent som vill arbeta hos ett statligt verk i Rosersberg. Du kommer bland annat att arbeta med leverantörs- och kundfakturor, betalningar och påminnelser samt bistå avdelningschefen med framtagning av rapporter och sammanställningar. Du kommer ha dagliga kundkontakter och i dina arbetsuppgifter så ingår det även att: underhålla register, hantera och arkivera avtal och kontrakt, sköta inköp av kontorsmaterial och telefon och posthantering. Kravprofil - Något eller några års erfarenhet av administrativt arbete - Kunskap och/eller erfarenhet av ekonomiadministration motsvarande gymnasieekonom - Du är glad och positiv och en god kommunikatör - Du innehar B-körkort och har tillgång till bil - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en social och serviceinriktad person som gillar att lära nytt och att ha kontakt med kunder i arbetet. Du är prestigelös och självgående och trivs när arbetsuppgifterna är många och varierande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 januari 2009
  • Ansök senast: 11 februari 2009

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb