OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vivida Assistans AB är ett svenskägt företag med säte i Örebro. Vi erbjuder individuellt anpassad assistans till funktionshindrade barn, ungdomar och vuxna i hela landet. Omtanke, ansvar, kompetens och förtroende är våra ledord och genomsyrar vår vardag. Målsättningen är att bli Sveriges bästa assistanssamordnare. Vivida har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Nu söker vi en ny. ekonomi/löneassistent. Under juni till och med augusti kommer tjänstgöringen att vara ett vikariat på 100 % för att sedan övergå till en 50 % tillsvidaretjänst till hösten. Vi vill att du har minst 10 års erfarenhet av lön- och ekonomiarbete i ett litet eller mellanstort företag. Du ska också kunna arbeta i Office-paketet. Erfarenhet av programmen Clientlön och Navision eller kunskap om kommunals avtal för personliga assistenter är meriterande. Det här är en ny tjänst som eventuellt kan anpassas efter den tillträdande personen. Vi är i dagsläget två personer som arbetar med lön och ekonomi där arbetet fördelas mellan oss. Arbetet kommer att innebära lönehantering, bokföring, arkivering och allmänna administrativa sysslor. Det innehåller även många kontakter med våra anställda och kunder. Det är även en del arbete med våra kundansvariga i olika kundspecifika frågor. När tjänsten går över i 50 % vill vi att du finns på plats minst 3 dagar i veckan. I övrigt finns möjlighet att själv lägga upp sin tid. Då företaget växer finns det möjlighet till utökad tjänstgöringsgrad längre fram. På grund av hög arbetsbelastning vill vi helst att ni mailar in frågor.