Ekonomimedarbetare

Arbetsbeskrivning

Ekonomimedarbetare
För kunds räkning söker vi nu Ekonomimedarbetare för flera olika uppdrag hos kunder inom Gävle och Sandviken. Uppdragen är med start omgående och med varierande längd.

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta uppgifter så som arbete med kund –och leverantörsreskontra, ankomstregistrering av leverantörsfakturor, boka in- och utbetalningar, posthantering, vidarefakturering samt övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiområdet.

Mer detaljerad information om uppdraget och arbetsuppgifterna ges till de kandidater som går vidare i processen.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Gävle/Sandviken

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: 2017-03-12. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Åsa Hedlund, konsultchef: asa.hedlund@randstad.se

Kvalifikationer:
Vi söker dig med akademisk examen inom ekonomi eller med motsvarande arbetslivserfarenhet.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Som person är du noggrann, flexibel och initiativtagande med ett ansvarskännande arbetssätt. Du är serviceinriktad och har en god samarbetsförmåga samtidigt som du är van vid att ta egna initiativ i ett självständigt arbete. Vidare har du en positiv inställning och en fallenhet för att strukturera och analysera.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 28 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


2 november 2024

1 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

1 november 2024