OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Arbetsförmedlingen Expo
Sveavägen 24-26, T-bana Hötorget
Tisdagen den 27/1
Kom mellan kl. 10.00-11.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Aktuella tjänster:
Ekonomiassistenter/ Redovisningsassistenter (rekrytering)
Du kommer att jobba på ett shared service bolag till ett internationellt medieföretag som är beläget i Stockholms innerstad. Som ekonomiassistent/ redovisningsassistent kommer du att sköta leverantörsreskontran. Du sitter i ett team och kommer att vara ansvarig över några interna bolag. Varje månads-, halvårs- och årsbokslut kommer du att assistera redovisningsekonomen för samma bolag som du ansvarar för.
Dansktalande Ekonomiassistent (bemanning)
Arbetsplatsen är placerad i Stockholm och företaget är världsledande inom konsument- och varubranschen. Som ekonomiassistent arbetar du med att infordra förfallna kundfakturor. Du ansvarar för att identifiera obetalda fakturor, bevakar betalningar, hanterar räntefakturor samt bokar betalningar. Din roll innehåller även många kundkontakter.
Assistant Financial Controller (rekrytering)
Företaget är ett internationellt bolag som jobbar inom mediebranschen. Tjänsten innebär att du tillsammans med controllern ska säkerställa den månatliga rapporteringen, förbereda underlag inför månadsbokslut samt assistera och bistå bokföringsavdelningen med material. I rollen ingår även att ansvara för administrationen kring personalfrågor, avtal och reseräkningar.
Extraarbete som Ekonomiassistent (bemanning)
Ekonomiassistent till ett ungt företag inom IT sektorn som arbetar med helhetslösningar för företag inom IT-support, webbutveckling och lagringstjänster. Företaget ligger i centrala Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära ansvar för leverantörsfakturor, viss löpande bokföring samt lönehantering för 8 personer. Arbetet är varierande och innehåller kontaktytor både internt och externt.
Ekonomikonsult (bemanning)
Ekonomikonsult för kundkravshantering. Företaget är ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen och är just nu inne i en växande och händelserik fas. Du skulle jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten som kundkravshandläggare är ett uppdrag på 6 månader med möjligheter till förlängning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37