OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till vår reception/ekonomi avdelning med känsla för service. Tjänsten innebär ca 50% ekonomi/statistik samt ca 50 % av vanligt förekommande sysslor i receptionen. Huvudområden Huvudsakliga arbetsuppgifter är att svara i telefon, posthantering,allmän service till kontoret, fakturering, statistik och andra förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Din profil Du är noggrann,utåtriktad, glad, flexibel,stresstålig, duktig administratör och är van att ta egna initiativ. Ett grundkrav är att du har någon form av ekonomisk utbildning (gärna högskola) och arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Du har också goda kunskaper i officepaketet (främst excel) och gärna SPCS bokföringsprogram. Eftersom arbetet innefattar många utländska kontakter så är det ett krav att du behärskar engelska väl, både i tal och skrift. Arbetsplatsen är belägen vid stortorget i Gävle där vi är 17 anställda. InterCard är en internationell franchiseorganisation etablerade i 20 länder i Europa. Vi producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort som säljs i butiker över hela Europa. På huvudkontoret i Gävle samordnar vi Europa produktionen, utvecklar nya kortdesigner, administration och support. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast.