Ekonomi/Reception; Inter Card International AB

Arbetsbeskrivning

Vi söker en medarbetare till vår reception/ekonomi avdelning med känsla för service. Tjänsten innebär ca 50 % ekonomi/statistik samt ca 50 % av vanligt förekommande sysslor i receptionen. Huvudområden Huvudsakliga arbetsuppgifter i receptionen är att svara i telefon, posthantering, allmän service till kontoret, diverse utskick m.m. I arbetsuppgifterna för ekonomiavdelningen arbetar du med fakturahantering, registrering av inbetalningar, betalningspåminnelser, reseräkningar, statistik och andra förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du rapporterar till företagets Ekonomichef. Din profil Du är noggrann, utåtriktad, glad, flexibel, stresstålig, duktig administratör och är van att ta egna initiativ. Ett grundkrav är att du skall ha minst 3 årigt ekonomiskt gymnasium, kandidatexamen från högskola/universitet eller liknande samt ha minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du har också goda kunskaper i Office paketet (främst Excel) och gärna SPCS bokföringsprogram. Eftersom arbetet innefattar många utländska kontakter så är det ett krav att du behärskar engelska väl, både i tal och skrift. Arbetsplatsen är belägen vid stortorget i Gävle där vi är 20 anställda. InterCard är en internationell franchiseorganisation etablerade i 34 länder. Vi producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort och presentprodukter som säljs i butiker över hela världen. På huvudkontoret i Gävle samordnar vi produktionen, utvecklar nya designer, administration och support. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast. Tillträde till tjänsten 5 maj.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: InterCard Int AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 mars 2008
  • Ansök senast: 28 mars 2008

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024