OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent eller redovisningsassistent samt ett stort engagemang i ditt arbete och är sifferstark? Är du flexibel och strukturerad? Då kan det vara just dig vi söker för vår kund som har omgående behov!
Kunden finns i centrala Malmö och arbetet sker mestadels på kontoret. Du kommer tillhöra ett större team med andra ekonomer och du jobbar främst i ett nära samarbete med en kollega. Uppdraget är på heltid och vår kund önskar start så fort som möjligt!
Arbetsuppgifter
- Kund-och leverantörsreskontra
- Fakturering och kreditering
- Hantera olika betalningsfiler
- behjälplig vid bokslut, avstämningar av konton etc.
- Löpande bokföring
- Påminnelser och inkasso
- Hantera mailinkorg med inkommande förfrågningar
Din bakgrund
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och har en relevant eftergymnasial utbildning. Du pratar och skriver obehindrat både på svenska och engelska.
Vi letar efter dig som har ett stort driv, är villig att hjälpa till där det behövs samt som inte lämnar något åt slumpen. Som person är du självgående och effektiv samt har lätt för att skapa goda relationer med dina arbetskollegor. Våra kund vill att du har ett intresse för olika affärssystem, samt har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Engagemanget av att bidra till utveckling och att själv utvecklas är starkt hos dig. Vi ser att du bidrar till arbetsglädje både till kunder och kollegor.
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag cirka 8 månader
Ort: Malmö
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Vi interjuar löpande!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén på 0704-715912. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-10-07.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88