OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Dig som vill ha ett arbete med omväxlande ekonomiuppgifter.Vi söker dig som har erfarenhet av tidigare arbete som ekonomiassistent.Du skall ha arbetat med fakturering, leverantörsreskontra, registrering, löner och månadsbokslut samt andra sedvanliga ekonomisysslor.Du kommer att arbeta på en liten ekonomiavdelning på ett tekniskt företag.Tjänsten är ett mammavikariat på ca 1,5år, tjänsten inleds omgående med 50% och övergår till heltidstjänst senast i årsskiftet. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och inkluderar bla: .Assistera med löpande ekonomisysslor: kostnadsuppföljning och rapportering av månadsresultat .Leverantörsreskontran (konteringar, registreringar, betalningar, reseräkningar, avstämningar .Du är också delaktig i månadsbokslut Din profil: .lägst utbildad gymnasieekonom med minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter .van att arbeta i Microsoft Office-miljö, speciellt Excel .behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift Som person är Du självständig,noggrann och iniativrik .Du är en team-player.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90