OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör med kompetens inom:
Ekonomi
Order
Inköp
Personen har ett samlat grepp om företagets administration. Inköp, order, planering, bokföring och fakturering .
Då vi är ett mindre företag med stora ambitioner söker vi dig som är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Viktigt att se möjligheter och förbättringar som bidrar till utveckling av verksamheten.
Kompentenser inom administration av order och inköp är meriterande samt ekonomi som är den största delen. Vi jobbar med Visma.net
Arbetslivserfarenhet och relevant utbildning inom dessa områden krävs.
Krav
Utbildning med inriktning på ekonomi/administration
Goda kunskaper i Officepaketet och framförallt i Excel.
Lång arbetslivserfarenhet av administration och ekonomi.
Meriterande
Goda kunskaper i Engelska och Franska
Erfarenhet av Visma.net
Erfarenhet av Validoo
Erfarenhet av tullhantering