OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör med ekonomiskt sinne?Är du på jakt efter nya utmaningar? Till en av våra kunder, med kontor i Kista, söker vi nu efter en administratör med ett gott ekonomiskt sinne. Arbetsuppgifter: .Ansvara för visst materialinköp, hantera inköpsnummer samt godkänna fakturor .Skapa rapporter och göra diverse analyser . Materialansvar . Konstruering och uträkning av prisestimeringar/offerter för våra kunder . Daglig kontakt med leverantörer, i ekonomiska- och inköpsrelaterade frågor . Administration av gemensam mailbox . Dokumentering och administrering av alla beställningar/ordrar .Övrig projektadministrering och dokumentering Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har viss erfarenhet av administrativa uppgifter.Ekonomiskt kunskap och ett stort intresse för att arbeta med siffror är avgörande för att du ska trivas med tjänsten.Dessutom är det viktigt att du har goda kunskaper i Excel och att du behärskar det engelska språket i tal och skrift. Som person är du drivande, social och du har positiv grundsyn.Eftersom du kommer att vara en del av ett team så det är viktigt att du tycker om att samarbeta med andra. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt.Ansökan: Låter det intressant?Ansök genom att registrera din CV på vår hemsida, www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00