OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa till att hitta en Ekonomisk förvaltare till vår omtyckta kund i Uppsala! Mycket smidigt att pendla till!
Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig!)
Längd: 6 månader (med stora möjligheter till förlängning eller överrekrytering!)
Vår kund
Företaget är väletablerad och omtyckt. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens kombinerat med mjuka värden, det är väldigt sällan en kund eller medarbetare väljer att lämna. Här finner du en miljö som är uppskattande, human och generös. Vår kund förstår värdet av att arbeta flexibelt och ser det som en livskvalitéhöjare. Du erbjuds arbeta hemifrån ett par dagar i veckan om du vill.
Varje Ekonomiförvaltare har en genomtänkt arbetsbelastning beroende på storlek och arbetsbörda, där fokuset ligger på att kunden alltid ska vara nöjd och att du som Ekonomiförvaltare alltid kan vara stolt över din "leverans". Du kommer även få en gedigen upplärning med två mentorer som sitter bredvid den första tiden.
Din profil
Vi söker dig med 2 - 5 års erfarenhet av relevant yrkeserfarenhet. Du kan exempelvis ha jobbat som revisorsassistent, redovisningskonsult eller mäklare. Det viktiga är att du har en ekonomisk bakgrund samt motiveras av att ha nöjda kunder. Du vill komma till miljö som är uppskattande och där du får förutsättning att utvecklas.
Som person är du pedagogisk, när du får en fråga så avsätter du tiden att verkligen förklara, vilket gör att effektiviteten finns hos hela teamet samt att du får nöjda kunder. Du är prestigelös och transparent med din kompetensnivå - du tar gärna hjälp av dina kollegor. Du är nyfiken och har ett intresse för fastighetsbranschen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Kundansvar
- Styrelsekonsultation, föreningsanalys och styrelseutveckling etc.
- Utföra avtalade tjänster såsom budgetmöten, tillgångar K2/K3, moms, IMD etc
- Förvaltnings-, leverans- och uppföljningsansvar
- Ekonomikonsultation, ekonomiska utredningar och planer
- Stämmoordförande och andra stämmouppdrag
- Uppstart samt introduktion av nya kunder och nya styrelsemedlemmar
- Ansvara för framtagande av kommunikationsplan till kunderna för året (årshjul)
- Merförsäljning och marknadsföring av våra tjänster och samarbetspartners
- Övriga projekt som kan tilldelas inom rollen
Skallkrav:
- Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande kunskaper förvärvade genom erfarenhet inom bostadsrättsförvaltning.
- Befattningen kräver 2-5 års yrkeserfarenhet ifrån likvärdig roll eller från en roll på direkt underställd nivå
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson