Ekonomistöd

Ekonomistöd

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu ett ekonomistöd till deras verksamhet i Uppsala. Konsultuppdraget startar omgående och beräknas pågå i 3-4 månader framåt med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd som konsult på Arena Personal men arbeta ute hos vår kund.

Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att

- Vara ett aktivt stöd till chefer inom budget, prognos och uppföljning

- Planera och genomföra de löpande ekonomiska processerna och framtagandet av kvalitativa underlag

- Självständigt och i samarbete med kollegor bidra med problemlösningsförmåga och kritiskt tänkande

- Sammanställa, analysera och presentera data

Vem är du?
För att lyckas och trivas i tjänsten tror vi att du är en person som trivs med en föränderlig arbetsdag med många kontaktytor. Du är bra på att strukturera och prioritera ditt arbete. Du är serviceinriktad och tillmötesgående i ditt bemötande och besitter en god pedagogisk förmåga. Vidare tror vi att du

- Har en högskoleutbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning som bedöms likvärdig i kombination med relevant erfarenhet

- Har erfarenhet från liknande roll inom offentlig sektor, företrädesvis en kommun

- Har erfarenhet av Office-paketet och arbetat i affärssystem

- Meriterande med kunskaper inom Hypergene

- Är analytisk och van att arbeta självständigt och ansvarsfullt

- Har god problemlösningsförmåga med fokus på såväl detalj som helhet

- Är kommunikativ och uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Liknande jobb


20 december 2024