OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Du kommer sitta inom ett shared service center och tillsammans med ditt team jobba inom leverantörsreskontra.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontra
• Vidaresändning av attest
• Skapa betalningsförslag
• Kontering
• Uppföljning av påminnelser mot leverantörer
Vem är du?
Du är troligen student inom ekonomi och har tidigare jobbat i rollen som ekonomiassistent. Vi tror även att du har ett par år kvar på dina studier och söker erfarenhet inom ekonomi. Vi kommer se det som meriterande om du tidigare har jobbat på ett SSC eller om du har erfarenhet av Agresso. Som person är du en ansvarstagande teamplayer och du är även noggrann, positiv och kan hantera förändringar.
Du erbjuds
Du erbjuds en konsultuppdrag med start i början på maj och då kan du jobba 1-2 dagar i veckan, från juni och till mitten av augusti är tjänsten förlagd på heltid. Kunden har sitt kontor i Sundbyberg och större delen av arbetet är förlagt på plats. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef, Gabriel Spennare på gabriel.spennare@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration
Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, student
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52