Ekonomistudent till tjänst som Ekonomiassistent

Ekonomistudent till tjänst som Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Pluggar du på Högskola, Universitet eller annan eftergymnasial utbildning och är på jakt efter ett extrajobb inom Ekonomi? Då ska du fortsätta läsa!

Till vår kund som sitter i Gårda i centrala Göteborg söker vi en driven student som har minst ett år kvar av sina studier till en konsulttjänst som ekonomiassistent. Du kommer att stärka upp ekonomiavdelningen 8h/vecka med start i slutet av augusti.

Arbetsuppgifter
Här erbjuds du ett spännande första jobb inom ekonomi där du har chansen till en utvecklade roll. Till en början kommer dina arbetsuppgifter innefatta framför allt kund och leverantörsreskontra. Där du kommer matcha, granska och kontera fakturor. På sikt kan det även finnas möjligheter att utvecklas och du kommer troligtvis även vara behjälplig i bokslutsarbetet med avstämningar.

Vem söker vi?
Vi söker dig som studerar ekonomi och är ute efter ett spännande extrajobb med möjlighet att utvecklas som ekonomiassistent. Tidigare arbete som ekonomiassistent är meriterande men inget krav. En vilja att utvecklas och lära dig är en förutsättning för att lyckas i tjänsten. För att trivas i rollen är du driven och serviceminded. Du är trygg i dig själv och villig att lära dig nya saker.

Vår kund arbetar med leverantörer och kunder över hela världen vilket innebär att du har många internationella kontaktytor i rollen och behöver därför vara flytande i engelska såväl i tal som i skrift.

Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024