Ekonomistudenter för deltidstjänst till Bredablick

Arbetsbeskrivning

Om oss
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi är en organisation utan glastak, där befordringar inte bestäms av ålder eller år i företaget utan av vad just du bidrar med. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang.

Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!

Om tjänsten
Vår ambition är att detta ska bli ett långsiktigt uppdrag där du efter examen går in som junior kundansvarig med sikte på att bli kundansvarig. Att vara kundansvarig på Bredablick innebär att du har helhetsansvar för ett antal bostadsrättsföreningar där du bland annat upprättar årsredovisning, budget och kvartalsrapporter.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Hantering leverantörsfakturor
- Lönehantering
- Hyresadministration
- Delaktig i projekt


Vi erbjuder
- En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation
- Enligt en av våra medarbetare - "en väldigt rolig plats, skratt dagligen men också många utmaningar i arbetet"
- Sitta på ett kontor ute vid Saltimporten (frihamnen) på första parkett med utsikt mot Dockan och hamninloppet. Hinner du börja innan sommarens slut så har du här möjligheten att på lunchen ta att uppfriskande dopp från kajen (möjligheten kvarstår till vintern om du är taggad på kallbad!) eller bara njuta av vyn från hamnparken på en picknickfilt i solen.


Vi söker dig som
- Studerar på en universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi alternativt fastighetsförvaltare med ekonomiinriktning
- Har grundläggande kunskaper inom redovisning och leverantörsreskontra vilket kan förvärvats genom teori, men gärna även praktiskt


Vi ser det som meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom ekonomi.

Som person ser vi att du är
- Självgående: Du har förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete
- Noggrann: I ditt arbete med löpande redovisning är det av största vikt att vara noggrann med alla detaljer
- Initiativtagande: Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för vår organisations utveckling
- Samarbetsförmåga: Du kommer utföra en stor del av uppgifterna i team och säkerställer även ett gott samarbete med våra kunder


För att du ska trivas hos oss så är det också viktigt att du tycker att det är utvecklande att kastas in i nya situationer och motiveras av utmaningar. Du motiveras av att överträffa förväntningar och möjligheterna att kunna klättra på karriärstegen inom vår organisation!

Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: 20-40h/ månad, antalet timmer kommer variera beroende på din tillgänglighet och vårt behov
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt är början september


Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredablick Förvaltning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2021
  • Ansök senast: 2 januari 2022

Liknande jobb


21 november 2024