Ekonomisupport till återvinnings- och avfallshanteringsbranschen

Ekonomisupport till återvinnings- och avfallshanteringsbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du en framåtlutat och strukturerad person som gillar att arbeta med ekonomifrågor? Vi söker nu en ny stjärna till vår kunds ekonomisupport. Hos oss får du en omväxlande vardag med varierade arbetsuppgifter och ett gött team som stöd!

OM TJÄNSTEN
Som Ekonomisupport kommer du arbeta med de ekonomiska transaktionerna i vår verksamhet där du säkerställer att kvalitet och utfall följer våra överenskommelser gentemot våra kunder och leverantörer. Du hanterar leverantörsskulder och kundfordringar samt medverkar vid bokslutsarbete varje månad. Du utreder och åtgärdar interna och externa ekonomiärenden samt ansvarar för och driver regionens aktiva förbättringsarbete med fokus på ekonomisupport och faktorer som har påverkan på arbetsprocesserna. Vidare har du en rådgivande funktion både internt och externt gentemot våra kunder. I vårt team arbetar vi ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där vi ser att du är en drivande deltagare!

Man blir en del av Ekonomisupport teamet för region Väst och målsättningen för denna tjänst är att bli fastanställd av företaget själva. Arbetet sker på plats på kontoret där man arbetar nära Kundserviceavdelningen i organisationen.

Du erbjuds
- Möjlighet till att få praktisera dina ekonomiska kunskaper från studierna
- Möjlighet att hamna hos ett stabilt företag som ständigt strävar efter att utvecklas

VI SÖKER DIG SOM
- Har en godkänd högskoleexamen inom ekonomi
- Innehar praktisk erfarenhet av ekonomiarbete
- Har mycket goda kunskaper i Office-paketet, speciellt Excel
- Talar & skriver svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet
- Innehar B-körtkort

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av återvinnings- och avfallshanteringsbranschen.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Social
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Positiv

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Stena Recycling är en ledande aktör inom hållbar återvinning och cirkulär resursanvändning. Företaget hjälper företag att maximera värdet av sitt avfall genom smarta återvinningslösningar, innovativa teknologier och skräddarsydda tjänster för allt från metall och plast till elektronik och farligt avfall. Genom att omvandla avfall till resurser skapar Stena Recycling nya möjligheter för både sina kunder och en mer hållbar framtid för planeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2024
  • Ansök senast: 20 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024