Ekonomisupport till IT-företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Södertälje söker vi nu en erfaren och serviceinriktad ekonom på halvtidtill supportavdelningen. ArbetsuppgifterI rollen som ekonomsupport kommer du att arbeta med varierande ekonomiska frågor inom bokföring och redovisning. I arbetsuppgifterna ingår att besvara frågor från företagets kunder och bistå med kunskap och kompetens i ekonomiska frågor. Du kommer att arbeta på en supportavdelning och ingå i en grupp på 12 personer där fokus är att leverera snabb support till högsta kvalitet.Tjänsten är halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 – 17.00. KvalifikationerVi söker dig som har en ekonomisk utbildning och erfarenhet av att arbeta med bokföring och redovisning. Du ska ha kunskap om programmen Visma och Palette. Erfarenhet av att arbeta på supportavdelning är meriterande. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift såväl som mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav.Personliga egenskaperFör vår kunds räkning söker vi dig som är strukturerad och noggrann samt en duktig problemlösare. Du har skinn på näsan och pondus. Du är vidare en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. God kommunikativ och social förmåga är viktiga egenskaper och som person är du serviceinriktad, positiv och pedagogisk. Mer om tjänstenKunden är ett framgångsrikt IT-företag som sitter i ljusa och fräscha lokaler i Södertälje. På företaget arbetar cirka 45 medarbetare.Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till förlängning och du kommer att bli anställd hos oss på Andara.
- Tillsättning: snarast möjligt
- Omfattning: halvtid, gärna eftermiddagar mellan kl 13.00 - 17.00
- Placering: Södertälje


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på lilian.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 31 maj 2018

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


29 november 2024

28 november 2024

28 november 2024