OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med support och rapportering inom ekonomi på ett marknadsledande bolag? Då är det dig vi söker!
Som support inom ekonomi kommer du ingå i ett positivt och glatt team som kännetecknas av samarbete. Du kommer att utveckla dina kunskaper inom ekonomi och Excel samt även ge support till interna såväl som externa kunder. Du ser inte system och Excel som något problem utan tycker om att hitta lösningar, ge support och sätta dig in i olika system. Känner du dig träffad? Varmt välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
På Previa är medarbetarnas engagemang och kompetens grunden för framgången. Verksamheten präglas av arbetsglädje i en miljö där man kan utvecklas, vara delaktig och känna stolthet i att skapa ett hållbart arbetsliv. Här erbjuder vi dig en roll med stor variation i arbetsuppgifter och fina möjligheter att utvecklas. Vi välkomnar dig att bli en del av Previas glada och engagerade team inom Ekonomisupport! Här är samarbete är en framgångsfaktor för att ge förstklassig service både till interna och externa kunder. Som medarbetare eller konsult på Ekonomisupport på Previa arbetar du utifrån våra värderingar - värdeskapande, samspelande och modiga.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera och administrera våra affärssystem avseende t.ex. avtal, uppdrag, tjänster, bokningar och faktureringar
• Kundförfrågningar avseende fakturor och avtal
• Utbilda och stödja våra operativa konsulter i våra affärsregler och affärssystem
• Hantera kund- och leverantörsfakturor
• Ta fram analysmaterial och efterkalkyler för uppdrag och avtal
• Import, export och hantering av data samt framtagande av statistik till kund i Excel och övriga system
Värt att veta
Du kommer tillhöra ett team på ca 25 personer. Alla i teamet har fokus på olika delar och är indelade i mindre grupper där man stöttar varandra. Varje vecka roterar teamet vilket innebär variation i arbetet och att man har stor möjlighet att utvecklas. Huvudkontoret ligger centralt i Stockholm med fräscha lokaler tillsammans med IT, HR, kundservice samt ledningsgrupp. Rollen startar i september och innebär ett konsultuppdrag fram till och med februari men med goda möjligheter för förlängning och eventuell överrekrytering till Previa.
Du kommer alltså att vara anställd som konsult hos oss på TNG och ha en dedikerad Konsultchef vid din sida, som säkerställer din trivsel och utveckling under uppdragets gång.
Våra förväntningar
Som person söker vi dig med en relevant utbildning inom ekonomi eller så har du en erfarenhet med dig där du har arbetat inom olika områden såsom ekonomi, kundservice eller administration. Du tycker om att lära dig nya system och har en förståelse kring systemens betydelse samtidigt som du har en stark kunskap inom Excel. Kundreskontra och leverantörresekontra känner du dig trygg med likaväl så enklare bokslut. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt.
Vi söker dig som är en lösnings- och serviceorienterad person som tycker om att förmedla sina ekonomikunskaper via telefon. Du gillar att samarbeta att dela med dig av dina kunskaper inom ekonomi både intern och externt. Vi ser att du har ett intresse av att utvecklas inom Excel och olika system.
Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07