OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För den här rollen söker vi nu en självgående person som trivs att ha många bollar i luften. Du är ansvarstagande, handlingskraftig och är van att arbeta mot uppsatta deadlines. Utöver detta ser vi gärna att du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt.
Tjänsten är på 50% där man kommer överens vilka arbetstider man jobbar.
• Löpande redovisning
• Avstämningar
• Moms- och skattedeklarationer
• Fakturering
• Kontakt med kunder
Din profil
• Högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi
• Erfarenhet av grundläggande ekonomiarbete
• Erfarenhet av service eller kundkontakt till privatpersoner eller försäkringsbolag
• Självgående inom redovisning
• Erfarenhet av eget kundansvar
• Bred systemerfarenhet
• Goda kunskaper i Excel
Om verksamheten
Fiks Group AB erbjuder inhyrning av personal under korta eller längre perioder.
Fiks skall upplevas som en naturlig samarbetspartner i Mälardalen när behov av personal uppstår.
Genom en nära relation mellan företag och personal arbetar vi tillsammans för att nå våra uppsatta mål. Vi vill skapa nöjda kunder och nöjd personal.
Vi rekryterar kompetent personal, utvecklar och bemannar kundens verksamhet.
Vår snabbhet och kompetens är vår styrka och er möjlighet.
Fiks Group är ett auktoriserat bemanningsföretag i ALMEGA.