OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ingå i vårt team som svarar för kundtjänst inom Eksjö Energi. Tjänsten ställer krav på god samarbetsförmåga, lyhördhet, hög servicenivå och flexibilitet. Du bör ha ett stort ordningssinne och kunna ta egna initiativ.
Det dagliga arbetet innebär mycket kundkontakter, både besök och telefon. Arbetet innebär även samarbete med övriga verksamheter inom företaget.
Arbetsuppgifter
- telefonväxel
- kundmottagning
- enklare marknadsföring
- övriga normalt förekommande kontorsgöromål
Kvalifikationer
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. Vi ställer krav på god datorvana samt kommunikationsförmåga i både tal och skrift i svenska språket och gärna även i engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då arbetet innebär mycket sociala kontakter.
Anställning
Heltid. Tillsvidareanställning med tillträde den 1 april 2022 eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning på sex månader. Månadslön enligt avtal.
Övrigt
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Information om hur vi hanterar personuppgifter vid rekrytering finns att läsa på vår hemsida www.eksjoenergi.se (Om Eksjö Energi, GDPR).
Ansökan
Ansökan, meritförteckning, betyg, referenser och de handlingar du önskar åberopa ska vara inkomna senast 2022-02-15 till annelie.widen@eksjoenergi.se alt. Eksjö Energi AB, 575 80 EKSJÖ, märkt ”Receptionist”.
Vi tackar vänligt och bestämt nej till annons- och rekryteringsförsäljare i denna rekrytering.
Organisation
Eksjö Energi AB är ett helägt kommunalt aktiebolag som ägs av Eksjö kommun. Bolaget bedriver produktion och distribution av fjärrvärme, ansvarar för Eksjö kommuns renhållningsverksamhet, vatten- och avloppsverksamhet samt skötsel och underhåll av det kommunala gatunätet. Bolaget har två dotterbolag, Eksjö Elnät AB och Eksjö Energi ELIT AB. I dessa bolag bedrivs elnätsverksamhet, elförsäljning samt data- och telekommunikation.
Vår vision är att genom kompetens, inspirerade medarbetare och ständiga förbättringar styra verksamheten mot en långsiktig och hållbar utveckling. Koncernen har 90 anställda och en omsättning på drygt 300 miljoner kronor.