OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår växande konsultverksamhet i Stockholm söker vi just nu helpdeskagenter.Om tjänsten Arbetet innebär att ge IT-support, både via telefon och remote, till flera olika företagskunder.Du kommer att ta emot, registrera och analysera samt avhjälpa inkommande ärenden.Som helpdeskagent på Elan finns stora möjligheter för Dig med grundläggande IT-kunskaper och rätt servicekänsla att komma långt.Våra duktiga konsulter får chansen att utvecklas inom IT-supportvärlden samtidigt som de är en del av ett glatt, sammansvetsat gäng.Vem är du?-Du har ca 1 års erfarenhet av att arbeta som helpdesk/supporttekniker -Du har goda kunskaper om windows plattformen -Du har goda kunskaper i office paketet -Du har eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet -Du har goda kunskaper i engelska i tal och i skrift -Du har ett gediget tekniskt intresse, är serviceminded och brinner för problemlösning Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.Om Elan Elan är världens största konsult- och bemanningsföretag inom IT.En One-Stop-Shop med störst tillgång på IT-kompetens - allt under ett och samma tak.Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, IT-ledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur.En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning.Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %.Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Växjö med totalt 750 medarbetare.