Elan söker Helpdesktekniker

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta med 1:st line support på uppdrag hos våra kunder.Du blir tillsvidareanställd som konsult på Elan. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta med 1:st line support itll företagets kunder och användare.Rollen innebär att ta emot ärenden, felsöka, åtgärda alternativt eskalera ärenden.Du som söker denna tjänst har goda kunskaper inom följande: Windows XP/ Windows Vista/Officepaketet/Active Directory.I grunden har du någon form av it-utbildning. Som person är du mycket driven och trivs med att arbeta i ett högt tempo, klarar av att ha många bollar i luften och samtidigt ge en bra service. Flytande kunskaper i svenska och engelska är krav. Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar oss din ansökan omgående.Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT.Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning.Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter.Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping och Skövde med totalt 800 medarbetare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elan IT
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 23 mars 2010
  • Ansök senast: 9 april 2010

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024