Electrolux söker nya kollegor med start 16:e november!

Electrolux söker nya kollegor med start 16:e november!

Arbetsbeskrivning

Webhelp söker nya medarbetare till Electrolux kundtjänst med start 16:e november - är du vår nya kollega?

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp kommer du hjälpa Electrolux kunder genom att besvara inkommande samtal. Du kommer att ha fokus på att lösa de problem kunden har gällande sin produkt på bästa möjliga sätt. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.

Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand, det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.” - Johanna, AdvisorÄR DET DIG VI SÖKER?

I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Detta gör att vi söker efter dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att anpassa dig till nya situationer.

Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.

Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Grundläggande datorvana krävs för att klara av jobbet.

Utöver detta söker vi dig som är driven och brinner för gott bemötande samt sporras av nya utmaningar.

VI SÖKER DIG SOM HAR...

- godkänt betyg i svenska 1/svenska A och engelska 5/engelska A
- god datorvana
- uttrycker sig obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner.

Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” - Simon, Advisor Ditt schema släpps en gång i månaden vilket gör att du kan planera din fritid utan problem.

FÖRMÅNER

- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
- Utbildning
- Möjlighet till bonus
- Lön enligt kollektivavtal


START: 2020-11-16

PLACERINGSORT: Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-11-09

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 9 november 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024