OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ och problemlösande person som älskar att hjälpa andra? Vill du vara en del av ett engagerat team som strävar efter att skapa en enastående kundupplevelse? Då kan du vara den vi letar efter!
Denna roll kommer att ge dig möjligheten att utvecklas och få en framgångsrik karriär inom kundsupport.
Låter det bra? Här är vad mer du får:
Vi erbjuder tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag
️ Ett öppet kontorslandskap som främjar nära kontakt med kollegor och chefer. Under november kommer vårt kontor att flytta till nya fräscha lokaler i Solna.
🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)).
Möjlighet till bonus
️ Friskvårdsbidrag
Betald utbildning
Möjligheten att utvecklas inom företaget och skapa en framgångsrik karriär inom kundsupport.
Så här arbetar vi: Webhelp är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Webhelp men stötta kunderna till Electrolux.
Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare att ta emot inkommande samtal från kunder med frågor gällande olika produkter från Electrolux varumärken. Du kommer således ta ägandeskap för våra kunders ärenden och se till att lösa dessa på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar.
För denna tjänst som är lokaliserad från kontoret ger vi dig möjlighet att få jobba i ett nytt kontorslandskap med härlig arbetsmiljö och trevliga kollegor! Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att ge god service, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utveckling och når nya höjder tillsammans! Självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det! För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
Vi lär dig allt du behöver veta. Men för att briljera i denna roll behöver du
ha godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
kan tala flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska
️ Ha god datorvana
ha fyllt 18 år
finns ej med i belastningsregister
meriterande med erfarenhet av försäljning eller service (ej krav)
kan arbeta från vårt kontor i Solna
Kan du redan föreställa dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som testar din passform för rollen, dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Förhoppningsvis går det smidigt som smör och vi kommer att kunna komma med ett jobberbjudande snart.
Sök redan idag 🤩
START: 2023-10-02
PLACERINGSORT: Stockholm, Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Måndag-Fredag 07:30-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-09-20
Intervjuer kommer ske löpande, det kan eventuellt bli att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatumet. Vi uppmuntrar därför till att skicka ansökan så snart som möjligt.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780