Elgiganten Märsta söker Service Advisor

Elgiganten Märsta söker Service Advisor

Arbetsbeskrivning

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång!
Vill du vara en del av resan att bli Sveriges bästa butik?

Då är du precis den vi söker! Den 13 februari slår vi upp dörrarna till vårt nya varuhus, och vi är fast beslutna om att bli Sveriges bästa butik. Vi söker därför Sveriges bästa service personal. Vi ställer hårda krav och tränar hårt - precis som om vi vore ett fotbollslag i världsklass. Ska du klara av utmaningen måste du vara medveten om hur mycket det kommer krävas av dig - och hur mycket du kommer få tillbaka när du lyckas. Låter det som en arbetsplats för dig? Sök då till oss. Vi ser fram emot att träffa dig!

Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt! 

Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.  

Din roll som Service Advisor 
Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. 
 
Vem är du? 
Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! 
 
Vi tror att du 

• Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service 
• Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor 
• Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas 
• Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa 
• Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur 

Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.   

Vilka är vi? 

Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.
 
På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.

Utveckling hos oss 
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. 
Elgiganten erbjuder


• Avtalsenlig lön och pension 
• Generöst bonusavtal 
• Förmåner inom friskvård och personalköp 
• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare 
• Goda karriärmöjligheter 

Övrig information
Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning om 6mån
Omfattning: 14-100%. Arbetstiderna innefattar även kvällar och helger
Tillträde: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2024-11-31
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elgiganten AB
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 25 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Liknande jobb


21 november 2024

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

INTIMISSIMI söker butikssäljare i Göteborg!

21 november 2024

Säljare med ansvar till Götaplatsens foto!

21 november 2024