Elgiganten söker kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att hitta lösningar? Då är Elgigantens kundcenter något för dig! Som en av Europas största aktörer har de många kunder och kundcentret hanterar alla typer av kundkontakter innan och efter ett köp!

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi engagerade medarbetare som vill ta hand om Elgigantens kunder och ge dem bästa möjliga serviceupplevelse. Som servicemedarbetare är din roll att kommunicera med såväl kunder, butikskollegor och transportörer. Du kommer att besvara inkommande samtal från Elgigantens kunder och vara med dem hela vägen tills du hittat en lösning och kunden känner sig nöjd. Detta görs genom att ta ett tydligt ansvar och överträffa kundens förväntan. För att lyckas med uppdraget behöver du vara lyhörd, initiativrik och lösningsfokuserad.

Tjänsten är en heltidsanställning med varierande arbetstider där dina arbetspass kommer att vara förlagda mellan klockan 09.00–19.00 på vardagar samt 10.00–17.00 på lördagar. Du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower men arbetet sker ute hos Elgiganten. Vi söker dig som har ambitionerna att på sikt bli en Gigant och för rätt person finns goda möjligheter att övergå i en anställning av kunden.

Uppdraget startar 24/8 v 35 och inleds med 2 veckors obligatorisk utbildning.

Vem är du?
Du talar och skriver svenska flytande samt är bekväm med att ta emot samtal på engelska. Vidare har du också treårig gymnasiekompetens samt god datorvana.

Som person är du kommunikativ och kan anpassa ett samtal efter individen i andra änden. Du brinner också för service och sätter alltid kundens intressen i främsta rummet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Hos Manpower kommer du att få en personlig konsultchef som du har kontakt med under tiden ditt uppdrag löper på. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och andra förmåner till dig som är anställd.

Kontaktperson
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Konsultchef Sandra Gustavsson 036-173052. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 augusti 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024