OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social, positiv och utåtgående person som gillar att jobba med service i en händelserik kontorsmiljö? Då kanske det är dig vi letar efter!
Vi är glada över att kunna presentera vårt nyaste tillskott till Webhelp - Elgiganten!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera en service i toppklass till deras tusentals kunder!
Rollen som kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp har du en väsentlig roll i att guida och ge den absolut bästa möjliga servicen till våra kunder utifrån deras behov. Vi hanterar frågor och funderingar framförallt via telefon, men i takt med att du utvecklas kommer du även få hantera andra kanaler som email och chatt. Ditt största fokus i denna roll är att leverera en hög kvalitet av service, och ge kunden den bästa möjliga lösningen - varje gång.
Vi söker dig som..
Är utåtgående och social och har intresse av att hjälpa kunder framåt i deras problem och frågor.
Är bekväm med att jobba mot uppsatta mål och hela tiden strävar efter att bli bättre
Kan jobba effektivt på en professionell nivå även i stressfulla situationer
Är självständig, tar ansvar över ditt arbete och kan ta egna initiativ
Är serviceminded och kan påverka även de negativa samtalen till något bättre
Är flytande i svenska både i tal och skrift
Kan göra dig förstådd på engelska både i tal och skrift
Är bosatt i Göteborgsområdet
Tidigare erfarenheter inom servicebranschen är inget krav, men meriterande.
Låter det här som du? Tveka inte - SÖK IDAG!
VI PÅ WEBHELP ERBJUDER..
En chans att vara med på en helt ny uppstartsresa tillsammans med ditt team för vår nya kund Elgiganten där du får möjlighet från start att vara med och sätta en positiv stämning på kontoret!
En möjlighet att äntligen komma tillbaka till kontoret och arbeta och träffa kollegor efter två långa år hemifrån under pandemin.
Inledningsvis kommer du få en skräddarsydd gedigen utbildning där du får ta del av de verktyg du behöver för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt hos oss.
En fot in i ett stort internationellt företag med många möjligheter att ta sig vidare till andra tjänster framöver för den som vill! Webhelp är ett världsledande företag inom outsourcad kundtjänst - följ med oss på vår resa!
START: 2022-09-26 och 2022-10-17
PLATS: Vårt kontor - Johan Willins gata 8, 416 64 Göteborg
OMFATTNING: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Schemarotation under våra öppettider måndag - fredag 8.30-22
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-23
(Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish