Elgiganten växer, välkommen att jobba med kundservice hos oss!

Elgiganten växer, välkommen att jobba med kundservice hos oss!

Arbetsbeskrivning

Vi är glada över att kunna meddela att ansökan till Webhelp och Elgiganten är öppen!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!
Teamet växer och vi söker nu nya kollegor att utveckla vår avdelning som hanterar norska samtal från Elgigantens kunder i grannlandet! På avdelningen i Göteborg kommer du arbeta i en exklusiv grupp medarbetare som arbetar specifikt mot den norska kundtjänsten för Elgiganten. Ta chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!

Rollen som kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp har du en viktig roll i att guida och ge den bästa möjliga servicen till våra kunder utifrån deras behov. Vi hanterar frågor och funderingar framförallt via telefon, men i takt med att du utvecklas kommer du även få hantera andra kanaler såsom email och chatt.
Några exempel på vanliga ärenden från Elgigantens kunder är frågor kring leverans av produkt, frågor kring produkt i butik och på hemsida samt fakturaärenden. Ditt största fokus i denna roll är att leverera en hög kvalitet av service, och ge kunden den bästa möjliga lösningen - varje gång.

Vi söker dig som
🗩Är utåtgående, social och har intresse av att hjälpa kunder framåt i deras ärende
✨Är bekväm med att jobba mot uppsatta mål och hela tiden strävar efter att bli bättre
🔔Kan jobba effektivt på en professionell nivå även i stressfulla situationer
🥇Är självständig, tar ansvar över ditt arbete och kan ta egna initiativ
✅Är serviceminded och kan påverka även de negativa samtalen till något bättre
🎓 Har godkända gymnasiebetyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A
📌Är bosatt i Göteborgsområdet och vill jobba på kontor
👮 Inte finns med i belastningsregistret (under rekryteringen kommer en bakgrundskontroll utföras)
✅Vi ser tidigare erfarenhet av service som meriterande

På Webhelp erbjuder vi
🎓 Betald utbildning! Din resa på Webhelp börjar med en gedigen utbildning där du får verktygen för att lyckas i din nya roll.
🎆 Trygghet i din anställning med Kollektivavtal.
🏋️‍♀️ Friskvårdsbidrag!
🚀 En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Det finns många exempel på kundtjänstmedarbetare som gjort intern karriär på Webhelp!
🚀 Internt utvecklingsprogram
🌍 Bli en del av ett av världens ledande företag inom vår bransch
💸 Möjlighet till prestationsbaserad bonus varje månad
🎉 Roliga teamaktiviteter
Du är varmt välkommen med din ansökan.

START: 2023-08-21
PLATS: Vårt kontor - Johan Willins gata 8, 416 64 Göteborg
OMFATTNING: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande schema under våra öppettider måndag - fredag 8.30-22
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-11
(Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.)


Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 juli 2023
  • Ansök senast: 11 augusti 2023

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024