Elgiganten växer, välkommen med din ansökan!

Elgiganten växer, välkommen med din ansökan!

Arbetsbeskrivning

Vi är glada över att kunna meddela att ansökan till Webhelp och Elgiganten är öppen!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!

Rollen som kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp har du en viktig roll i att guida och ge den bästa möjliga servicen till våra kunder utifrån deras behov. Vi hanterar frågor och funderingar framförallt via telefon, men i takt med att du utvecklas kommer du även få hantera andra kanaler som email och chatt. Några exempel på vanliga ärenden från Elgigantens kunder är frågor kring leverans av produkt, frågor kring produkt i butik och på hemsida samt fakturaärenden. Ditt största fokus i denna roll är att leverera en hög kvalitet av service, och ge kunden den bästa möjliga lösningen - varje gång.

Vi söker dig som...
Är utåtgående, social och har intresse av att hjälpa kunder framåt i deras ärende

Är bekväm med att jobba mot uppsatta mål och hela tiden strävar efter att bli bättre

Kan jobba effektivt på en professionell nivå även i stressfulla situationer

Är självständig, tar ansvar över ditt arbete och kan ta egna initiativ

Är serviceminded och kan påverka även de negativa samtalen till något bättre

Har godkända gymnasiebetyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A

Är bosatt i Göteborgsområdet och vill jobba på kontor

Inte finns med i belastningsregistret (under rekryteringen kommer en bakgrundskontroll utföras)

Vi ser tidigare erfarenhet av service som meriterande

Förutom möjligheten att arbeta med Elgigantens svenska kundtjänst kan du dessutom välja inriktning mot Norge! På avdelningen i Göteborg finns möjligheten att ansluta sig till en exklusiv grupp medarbetare som arbetar specifikt mot den norska kundtjänsten för Elkjøp! Ta chansen att bredda ditt cv med kundtjänst för ett annat nordiskt språk!

På Webhelp erbjuder vi...
Betald utbildning! Din resa på Webhelp börjar med en gedigen utbildning där du får verktygen för att lyckas i din nya roll.

Anställningstrygghet med Kollektivavtal.

Friskvårdsbidrag!

En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Det finns många exempel på kundtjänstmedarbetare som gjort intern karriär på Webhelp!

Du är varmt välkommen med din ansökan.

START: 2023-06-12

PLATS: Vårt kontor - Johan Willins gata 8, 416 64 Göteborg

OMFATTNING: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Schemarotation under våra öppettider måndag - fredag 8.30-22

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-07
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2023
  • Ansök senast: 1 november 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024