OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter.Som administratör på Elnät Entreprenad är du chefernas och projektledarnas stöd vad gäller administration och projektadministration.I det arbetet ingår bland annat hantering av kundfakturor och registrering av ärenden i IFS.Dessutom har du hand om inköpsadministration och ledningsanvisning (karthantering i digital miljö).Din bakgrund.Du har lägst gymnasieutbildning med inriktning mot administration och/eller ekonomi.Vi vill även att du har minst 2 års erfarenhet av administrationsarbete.Det är meriterande om du har kunskaper i IFS eller motsvarande verksamhetssystem, har du erfarenhet av arbete med projektadministration samt leverantörsreskontra så är det också en klar fördel. Din profil.För oss är det viktigt att du är en flexibel och social person med skinn på näsan.Du gillar att hålla ordning och att ha god struktur på ditt arbete.Är du dessutom handlingskraftig och har ett positivt sinnelag så är du helt rätt person för oss. Låter det intressant?Märk din ansökan "Elnät Entreprenad, Administratör".
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Wallström