OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
God hälsa och Positiv livsmiljö är nyckelorden i organisationens verksamhetsidé. Som medarbetare hos oss samverkar du med många olika yrkeskategorier med spets- och bred kompetens. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter. Östersunds sjukhus är ett komplett och välutrustat akutsjukhus med hög kompetens både vad gäller medicinska specialiteter och omvårdnad. Sjukhuset med 2400 medarbetare är det enda i länet, det är en fördel eftersom det möjliggör en närhet mellan de olika specialiteterna. En närhet som kommer patienterna till del.
Fastighetsenheten som är placerad på Östersunds sjukhus tillhör Centrum för diagnostik, teknik och service och har till uppgift att tillhandahålla ändamålsenliga lokaler för Region Jämtland Härjedalens olika verksamheter (gäller även för inhyrda lokaler).
Fastighetsenheten anpassar kontinuerligt organisationens lokaler utifrån tillgängliga medel för att underlätta och möjliggöra vårdens utveckling.
Vill du arbeta med ett utvecklande, omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete
är du välkommen till oss med din ansökan. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete på en arbetsplats, där vi ständigt strävar efter att koppla ihop kvalitet och effektivitet i vår verksamhet
med personalens kompetens och möjligheter till utveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som har ett stort intresse av att lära sig/kan hantera, reparera, installera och serva olika svagströms installationer som exempelvis brandlarm, patientsignalanläggningar, överfallslarm, upptagetanläggningar, operationsbord, operationspelare, operationslampor, undersökningslampor, datanätverk, styr- och reglerutrustningar, inbrottslarm mm.
Du skall också vid utrymme kunna hjälpa till med övriga förekommande arbetsuppgifter.
Beredskapstjänstgöring kommer att ingå i tjänsten, inställelsetid 30 min.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med följande egenskaper;
• har högskolekompetens som tekniker inom svagström eller motsvarande utbildning och kompetens som bedöms likvärdig, (eller utbildning som i kombination med yrkeserfarenhet bedöms likvärdig av arbetsgivaren).
• har lätt för att samarbeta och tycker om att arbeta både självständigt och i team
• har lätt för att tydligt kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska
• har kunskap i engelska.
• har B-Körkort.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet
Du är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad i Ditt arbete, har god social kompetens och arbetar med verksamhetens bästa som fokus.
Du skall arbeta utifrån organisationens och förvaltningens policydokument samt de kvalitets- och miljökrav som ställs.
Du skall arbeta för att främja utveckling, teknikutveckling och effektivisering inom enheten.
Vidare ingår i arbetet att arbeta med ständiga förbättringar. Vi arbetar aktivt med utvecklingsfrågor enligt Lean
ÖVRIGT
På vår enhet är vi huvudsakligen män och eftersom vi eftersträvar en jämnare könsfördelning ser vi gärna att kvinnor söker tjänsten.
Ange löneanspråk.
Provanställning kan komma att tillämpas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Anna-Karin Nilsson
0687-166 52
Chef för Centrala elevhälsan Bergs kommun Ulla H Gustavsson
0687-161 00
Enhetschef Mia Ajax
063-153507
Enhetschef Pernilla Johansson
063-155444
Medicinskt ledningsansvarig läkare Anna-Karin Roos
063-153000 (sökn via vx)
Enhetschef Åsa Torbjörnsson
063-14 20 27 alt 072-5662360
Personalkonsult Karin Engnér
063-154442
Personalkonsult Jonas Holmgren
063-147628
Personalkonsult Ingrid Larsson
063-147594, 076-5258387
Personalkonsult Siv Wahlström
063-147651