OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ansvara och driva Experis IT-uppbyggnad i Örebro och vara delaktig i en spännande resa där vi tillsammans bygger vårt nya Experis? Brinner du för försäljning och affärsutveckling? Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer mycket höga krav på dig och du får ta stort eget ansvar? Då kan denna tjänst passa dig!
Business manager
Vill du ansvara och driva Experis IT-uppbyggnad i Örebro och vara delaktig i en spännande resa där vi tillsammans bygger vårt nya Experis? Brinner du för försäljning och affärsutveckling? Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer mycket höga krav på dig och du får ta stort eget ansvar? Då kan denna tjänst passa dig!
Vi på Experis söker just nu dig som vill jobba som business manager i Örebro. Du ansvarar för en av våra större kunder initialt. Det innebär att du har ansvar för vår bemanning och det yttersta personalansvaret för konsulter och underkonsulter. För att framöver gå vidare och jobba strategiskt med att etablera nya affärer.
Det huvudsakliga arbetet går ut på att ansvara, utveckla och driva arbetet med säljstrategier.
Du kommer att ställas inför nya, spännande utmaningar och få jobba både strategiskt och långsiktigt med nyckelkunder.
Vi erbjuder en dynamisk miljö där du kontinuerligt ställs inför olika utmaningar och får ta stort eget ansvar för ditt arbete och din leverans. Det är viktigt att du trivs med att driva affärer och lägga upp ditt eget arbete framåt.
I rollen som business manager kommer du att lära dig mycket om Experis ITs verksamhet och hur branschen fungerar i stort.
Hos oss finns stort spelrum för egna idéer, beslut och initiativtagande från dig.
Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid.
Din profil
Vi söker dig som har en universitetsutbildning i IT, ekonomi och ledarskap eller motsvarande.
Du har erfarenhet från IT-branschen och stort nätverk inom IT-området gärna i kombination med teknisk kunskap och intresse.
Tidigare mångårig erfarenhet inom försäljning är ett krav. Dokumenterad flerårig erfarenhet i rollen som Key Accont Manager eller i en liknade roll med mycket goda resultat och är redo att gå vidare i karriären.
Du har även mycket god erfarenhet av att utveckla affärer med befintliga kunder men även skapa nya.
Vi ser som en merit om du har arbetslivserfarenhet inom bemanningsbranschen, gärna som konsultchef.
Tidigare jobbat som chef med personalansvar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson