OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll som receptionist är att du sköter kommunikation och bokningar med gäster
Under ditt pass jobbar du själv på hotellet. Förutom de övergripande ansvarsområdena i receptionen så är du även kvalitetsansvarig för hotellet som helhet och dess faciliteter under ditt arbetspass. Era ansvarsområden inkluderar likväl:
Hotell- och konferensgästernas trivsel
Allmän teknisk samt praktisk problemlösning
Kassahantering
Bokningssystemet Hotsoft samt externa bokningskanaler så som Ratetiger
Viss städning ingår i tjänsten
Dina egenskaper
Du värdesätter en härlig energi på din arbetsplats där du är med och sprider den. Du vet vad bra service innebär och du brinner för att skapa en varm, proffsig och bestående känsla hos våra gäster som dröjer sig kvar. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och du trivs med att arbeta självständigt. Här jobbar vi i ett litet team där vi ser till att hjälpa varandra och du förstår och värdesätter betydelsen av ett fungerande teamwork.
Det absolut viktigaste för oss är att du är rätt person som besitter rätt inställning, .
Krav
Du ska tala svenska och engelska flytande samt ha goda kunskaper i både tal och skrift
Rökfri
Meriterande
Hotell/turism utbildning
Övriga språkkunskaper
Välkommen att skicka personligt brev och CV. Lön enligt kollektivavtal.
OBS. Vänligen respektera att personliga besök undanbedes på hotellet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hotellchef Josefine Skånell
040-101620