OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ren Känsla är ett lokalt städföretag i Borås. Vi erbjuder hushållsnära tjänster. Så som städning, fönsterputs, flyttstädning och många andra tjänster som underlättar vardagen för våra kunder.
Som person bör du vara:
*Ansvarsfull
*Serviceinriktad
*Driftig
*Detaljmedveten
*Noggrann
*Flexibel
*Förstå att man måste göra det där "lilla extra" för att få kunderna nöjda!
Vi behöver utöka med en duktig medarbetare till vårt kontor i Borås.
Här får du ta ansvara för. Schemaläggning, offerthantering, kvalité, uppföljning, kontroll och merförsäljning, kundkontakt på mail/telefon. I rollen som arbetsledare säkerställer du att rätta tjänster levereras till kunderna enligt gällande processer och kvalitetsmål. Rollen är bred och du hanterar även arbetsorder och fakturor ibland. Man kan säga att du kommer att vara platschefens höga hand. Arbetet kräver ett nära samarbete med övrig personal på kontoret.
För att lyckas med detta måste du har ett brinnande intresse för att ge bra service och skapa goda kundrelationer. Du är stresstålig, organiserad, har lätt att slutföra uppgifter samtidigt som du har god social förmåga.
Vi arbetar bara dagtid, ej på helger och röda dagar.
Lön enligt avtal.
Tillträde inom kort.
Tveka inte att höra av dig om detta verkar intressant på: jobb@renkansla.se
Vi tar inga frågor över telefon bara över mail eller post
Med vänlig hälsning: Marah Ren Känsla AB