En driven Ekonom inom leverantörreskontra sökes till Kvalitetsbygg AB

En driven Ekonom inom leverantörreskontra sökes till Kvalitetsbygg AB

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och strukturerad Ekonom som vill jobba med leverantörreskontra på ett spännande företag inom byggbranschen som växer och expanderar. Ett företag där fokus på miljövänliga lösningar genomsyrar allt de gör.

Är du nogrann, snabblärd och gillar att lära dig digitala system? Då är du den vi söker och perfekt för rollen! Ta chansen att jobba på ett företag med fina utvecklingsmöjligheter.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en ekonom med huvudfokus på Leverantörreskontra till företaget Kvalitetsbygg AB. Företaget är en miljövänlig byggkoncern som utför entreprenadarbete inom anläggning, ROT tjänster och projektutveckling till sina nöjda och återkommande kunder. De är och vill vara ett företag i framkant av samhällets utveckling.

Du erbjuds en långsiktig heltidstjänst med möjlighet till överrekrytering vid goda resultat. Är du nyexaminerad, med en passion för ekonomi och gillar att jobba i digitala system, då är den här rollen perfekt för dig!

Du erbjuds
- En arbetsplats med mycket kompetens och härliga kollegor som stöttar, peppar och finns där för varandra
- En fantastisk möjlighet att jobba med ekonomi i ett företag som växer och expanderar
- En engagerad konsultchef som uppmuntrar och stöttar dig

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Registrering och verifiering av fakturor
* Matchning av fakturor
* Avstämning av konton
* Hantera avvikelser
* På sikt i rollen finns fina möjligheter på att få utvecklas inom redovisning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnsial utbildning från yrkeshögskola, högskola eller universitet inom ekonomi eller redovisning
- God vana av olika digitala system
- Talar och skriver på svenska obehindrat då kommunikationen sker på svenska

Det är meriterande om du har
- Har kunskaper i VISMA Net och Medius
- Erfarenhet av att ha jobbat i en liknande roll tidigare.
- Har B-körkort

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juli 2024
  • Ansök senast: 30 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 september 2024

27 september 2024

27 september 2024