OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent/administratör och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet på ett längre uppdrag hos en av våra kunder inom speditionsbranschen i Göteborg.Som ekonomiassistent/administratör kommer du att arbeta med att; - Registrera inbetalningar - Underhålla inbetalningsjournaler samt i viss mån reskontran - Se till att utgående post går i väg - Fakturera varje dag enligt särskilt faktureringscheman - Sortera och scanna inkommande leverantörsfakturor - I mån av tid bistå med andra på kontoret förekommande arbetsuppgifter Goda kunskaper i MS Office samt i det engelska språket är ett krav.Som person bör du ha god förståelse för ekonomiska termer samt ha förmågan att vara lyhörd och professionell i samtal med kunder.Vidare bör du vara en social och flexibel teamspelare som har lätt för att skapa nya relationer.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Start: omgående Period: minst t.o.m. september 2009 (för rätt person finns möjlighet till övertag hos kund) Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (181/47844 Ekonomiassistent/Administratör) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.