En framåtsträvande konsultchef till Experis

Arbetsbeskrivning

Välkommen till ett öppet och framåtsträvande team bestående av fem konsultchefer, fem rekryteringskonsulter, en researcher och vår regionschef. Tillsammans tillsätter vi och hyr ut toppkompetens till våra kunder i Östergötland inom yrkesområden som ”Finance”, ”IT”, ”Engineering” och ”Sales & Marketing”.

Våra konsultchefer har ökat tillsättningen av Experis-konsulter med 100 % i Östergötland sedan januari 2015 och nu vill vi att du ska ansluta dig till vårt framgångsrika gäng och fortsätta denna spännande resa med oss!

Arbetsbeskrivning
Som konsultchef hos oss på Experis kan vi erbjuda dig ett varierande, utvecklande och stimulerande arbete där du dagligen får träffa och samarbeta med kunder, kandidater, konsulter och kollegor. Du ansvarar för att förvalta, utveckla och skapa nya möjligheter för konsultaffären inom yrkesområdet Engineering i Östergötland.

I dina arbetsuppgifter ingår det att genomföra hela anställningsprocessen, från kravprofilstagning och prisförhandling hos kund till påskrivet anställningskontrakt med kandidat, allt enligt Experis metodik.

Du har personalansvaret för Engineering-konsulterna som är ute på uppdrag hos våra kunder och du ansvarar för att frekvent genomföra karriärsamtal, kundbesök och uppföljningssamtal.

Vi välkomnar dig in i en givande och omväxlande arbetsmiljö med härliga kollegor där ingen dag är den andra lik!

Vem är du?
Om du är en person som drivs och motiveras av att skapa och utveckla affärer och relationer med kunder och kandidater, då är du helt rätt person för rollen som konsultchef i vårt team.

Strukturerad, självgående, engagerad, målmedveten och förtroendeingivande är fem egenskaper som speglar din personlighet.

Utbildningsmässigt ser vi att du har en högskole-/universitetsutbildning inom PA, ekonomi eller teknik. Du har erfarenhet av personalansvar eller personalledning i någon form och du har ett professionellt, säljande och inbjudande förhållningssätt i dina affärsrelationer.

Det är meriterande om du tidigare har arbetslivserfarenhet från konsult- eller bemanningsbranschen och/eller upparbetade kontakter inom det lokala näringslivet.

B-körkort är ett krav och placeringsort är Norrköping eller Linköping.

Kontaktperson
Ansök med ett registrerat och uppdaterat CV genom att klicka på ”Ansök”. Då vi arbetar med ett löpande urval ber vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Regionschef Christian Ahlgren på 0701-84 74 39 eller Rekryteringskonsult Mattias Wahlberg på 011-19 43 53.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Sköld

Tomas Löfgren
+4687642585
Alexandra Johansson
031-61 72 53
Therese Fyhr
011-191898
Tina Linnér

Sara Williamsson
0470-74 55 82
Iréne Lindgren
021-15 12 06
Jens Lindroth
033-487976
Mattias Sahlström
08 736 11 13
Christian Ahlgren
011-194356

Sammanfattning

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024