OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter.Mälarenergis IT-HelpDesk stödjer Mälarenergis alla IT-användare i det dagliga arbetet.Det innebär att ta emot och lösa användarnas olika frågor och problem kring IT.Du sköter drift och underhåll av servrar, datanät och mjukvaror, samt installation av persondatorer och telefoner.Även inköp av hårdvara och mjukvara ingår i uppgifterna.Din bakgrund.Vi vill att du har en minst 2-årig IT-teknikerutbildning, samt några års arbetslivserfarenhet från IT-området.Du har en bred allmän kunskap om IT, såsom nätverk, klienter och säkerhet baserad på en Microsoftmiljö.Din profil.Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.Din sociala kompetens är viktig då du kommer att ha många kontakter inom och utanför företaget.Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete i ett bra team.Tjänsten är en visstidsanställning till och med den 31 Mars 2010.Låter det intressant?Märk din ansökan "IT-Tekniker, Support/IT".
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Wallström