OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ung person som vill[utvecklas och jobba i ett kompetent team med erfarna tekniker och hantera support till våra slutkunder i alla dess former. Arbetsbeskrivning: Du kommer ansvara för vår 1st line support avseende de flesta av våra tjänster. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a att bestå i att logga alla förfrågningar från kund, lösa deras problem, återföra alla nya kunskaper till teknikteamet och tillsammans med dina kollegor arbeta mot de uppsatt mål som finns. [ Vem är du? [ Vi tror att du är en person som jobbar på en helpdesk eller med någon typ slutanvändarsupport idag och känner att du vill växa i din roll och ansvara för mer avancerade supportfrågor. Du brinner för att hjälpa människor och är driven och ambitiös. Vi tror också att du intresserar dig för teknik[och har lätt att ta åt dig ny teknik. Du kan också på ett pedagogiskt sätt förklara avancerade[tekniska lösningar och svar för icke tekniska personer. Eftersom vår arbetsstyrka till största delen består av män ser vi positivt på kvinnliga sökanden. [ Vad kan vi erbjuda dig? [ Vårt företag befinner sig i en stark expansionsfas och det finns stora möjligheter att utvecklas som individ hos oss. Vi arbetar med individuellt mentorskap vilket innebär att vi ger dig en individbaserad utvecklingsplan och ett stort personligt stöd och engagemang. Vi hjälper dig att utvecklas enligt din kompetens samt dina enligt dina behov och önskemål. Eftersom vi har ett brett sortiment av olika produkter kommer du möjlighet att fördjupa dina kunskaper inom IT.