OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vi söker en Teamledare till vår nordiska kundserviceverksamhet på Apple, Tier1. Uppdraget för Apple innebär att vi ger support via telefon. Supporten vänder sig till Apples kunder i Norden och support ska ges på Apples samtliga produkter. Arbetet som teamledare innebär personalansvar för agenterna i Apple-uppdraget. Du kommer även att ha en mycket nära kontakt och dialog med vår uppdragsgivare/Apple. Du skall med andra ord säkerställa att Apple erhåller erforderlig information och är nöja med ditt teams/vår prestation. Vi tror att du som söker är en drivande person som tycker om utmaningar och tar stort personligt ansvar med professionellt agerande, har tidigare erfarenhet av teamledarrollen, kunskaper i Microsoft Officepaketet, trivs bra med att arbeta både administrativt samt att coacha och utveckla medarbetare, har en posivit inställning och ett intresse för ny teknik. Vi ser gärna att Du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både uppdraget och företaget framåt. Arbetet kräver att Du kan ställa krav och vara drivande, att du har en god förmåga att engagera och entusiasmera människor samt att Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål. Uppdraget ställer krav på mycket goda kunskaper i engelska. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Startdatum: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman