OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
I rollen som energiexpert ingår det att göra utredningar på beställning av kund, utifrån kundens behov och fastighetens förutsättningar samt att analysera, dimensionera, projektera fjärrvärme- och fjärrkylanläggningar och andra tekniska system i fastigheten.
Du ansvarar för egna kunduppdrag som du tilldelas utifrån efterfrågan. Du upprättar offerter och kompletta åtgärdsförslag, är projektledare vid ny- och ombyggnationer av fjärrvärmecentraler samt utför besiktningar. Fjärrvärme- och fjärrkyl är centrala i kundens tjänsteutbud, men hela fastighetens energisystem och digitala fastighetstjänster ingår i tjänsteutbudet.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- God kännedom om fjärrvärme- och fjärrkylanläggningar och fastigheters energisystem.
- Van vid entreprenad- och budgetansvar samt att leda förhandlingar.
- Bekant med gällande arbetsmiljöregler.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Kompetens inom ventilation, styr- & reglerteknik, fastighetsförvaltning
- Certifiering enligt EKL
Önskemål om personliga egenskaper:
- Självständig
- Ansvarstagande
- Innovativ
- Förmågan att få saker och ting gjorda
- Nyfiken på kundens verksamhet, lyhörd samt ha ett professionellt agerande.
- Ser affärsmöjligheter och har en förmåga att presentera förslag på ett övertygande sätt, både i tal och skrift.
- Du trivs i en affärsmässig miljö och levererar alltid hög kvalitet med kundens behov i fokus.
- Nyfiken på ny teknik och digitala, smarta lösningar
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström