OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en energikunnig kundtjänstmedarbetare till ett energibolag i Solna
Tjänsten innebär att du är förstalinjen mot våra kunder och tar emot och hanterar ärenden via telefon och e-post. Du kommer även jobba med administration och registrering av data i våra system samt att uppdatera våra kundregister. I arbetsuppgifterna ingår även att göra datautdrag till kunder och kollegor från våra system. Tjänsten är flexibel och går att anpassa något utifrån dina tidigare erfarenheter.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har god telefonvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska vara en bra
administratör, ha en känsla för detaljer och snabbt kunna sätta dig in i nya system. I arbetet är det
viktigt att du har grundläggande kunskaper inom energi och energianvändning. Kunskaper inom
databashantering är meriterande.
Personliga egenskaper:
Du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Du planerar effektivt din arbetstid. Vidare kan du lösa uppgifter både på egen hand och tillsammans med andra. Du har en god administrativ förmåga. Somperson är du utåtriktad och tycker om kundkontakter. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Tjänsten är ett vikariat på heltid till och med augusti, med möjlighet till semester. Tillträde så snart som möjligt. Möjlighet finns till förlängning
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman