Energirik Kundrådgivare till ett av Sveriges Gasellföretag

Energirik Kundrådgivare till ett av Sveriges Gasellföretag

Arbetsbeskrivning

Är du en person som brinner för att arbeta för nöjda kunder och har lätt att förstå IT-system?
Är drivkraft, struktur och kommunikation några av dina främsta styrkor?
Då kan du vara precis den vi söker!
Zoezi blev nyligen utsedda till Gasellföretag 2021 av Dagens industri och är därmed ett av Sveriges snabbast växande företag. Vill du hänga med på vår spännande resa när vi nu växer vidare?
Om företaget
Zoezi (uttalas “so easy”), med huvudkontor i Linköping, är ett ungt bolag i stark tillväxt med 13 anställda. Vår produkt Zoezi MyBusiness är ett molnbaserat smart, modernt och lättanvänt affärssystem för företag och föreningar primärt inom tränings- och friskvårdsbranschen. Produkten används t.ex. på gym-, crossfit- och yogaanläggningar men också i helt andra typer av verksamheter som baseras på bokningar och betalningar i olika former. 250.000 personer använder dagligen Zoezi MyBusiness för bl.a. bokningar, inpassering och onlineköp. För de c:a 500 anläggningar som är våra direkta kunder hanterar produkten t.ex. kassa, automatiserad fakturering och bokföring, kundregister, tävlingsadministration och hel del annat. Vi jobbar tillsammans och för oss är det viktigt att alla medarbetare känner sig delaktiga och har roligt på jobbet. Läs mer om oss och vår verksamhet via vår hemsida https://www.zoezi.se/
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ett glatt team som jobbar med kundrådgivning och support till våra befintliga och nya kunder. Du kommer att serva våra kunder och hantera alla möjliga typer av ärenden som kommer in via telefon, mail och chat. Ärendena kan ha teknisk karaktär då affärssystemet är relativt omfattande, men bara ur ett systemanvändarperspektiv. En hel del ärenden rör också ekonomirelaterade frågor.
Zoezis kunder ska vara ambassadörer för oss och vår produkt. Därför är en viktig del i arbetet också att proaktivt jobba med att utveckla och fördjupa samarbetet med våra befintliga kunder och inte bara svara reaktivt på inkomna ärenden.
Våra kundrådgivare jobbar även med igångkörning av våra nya kunder enligt vår onboardingprocess.
Erfarenhet
För att passa i rollen behöver du ha ett högt inre driv och intresse för rollen, vara strukturerad, kommunikativ, nyfiken och social. För att lyckas behöver du vara målmedveten och energisk, du har god förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är meriterande om du har erfarenhet inom ekonomiområdet då det är en viktig del av vår produkt och ofta blir en del av dialogen med kunderna. Du har erfarenhet av och ett tydligt intresse för att snabbt ta till dig och vilja förstå både samband och detaljer i IT-system. Vi ser också att du är pedagogisk, är lyhörd och har lätt för att kommunicera i både tal och skrift samt är en bra problemlösare.
Har du någon form av erfarenhet från träningsbranschen så är det också meriterande då vår primära kundmålgrupp är inom det segmentet.
Förmåner
Som anställd hos oss erbjuds du stora möjligheter att vara med och påverka med korta beslutsvägar i ett snabbväxande bolag. Du är med i laget som bygger framtidens Zoezi! Utöver 6 veckors semester, tjänstepension och bra friskvårdsbidrag får du ta del av våra roliga gemensamma aktiviteter såsom kickoffer och konferenser. Vi är måna om aktiva inslag i vår vardag då vi tycker att träning och hälsa är väldigt viktigt för våra medarbetare. Hos oss är rundpingis, VR-spel och andra roliga aktiviteter en del av vår aktiva och sociala vardag på Zoezis kontor. Att ha roligt tillsammans är viktigt för oss!
Ansökan
Ansökan skickas till jobb@zoezi.se. Rekryteringsprocessen pågår löpande, så dröj inte med din ansökan då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
TILLTRÄDE
Snarast enligt ö.k.
PLACERING
Zoezis huvudkontor på Teknikringen 1C i Linköping
Vårt glada och framåtriktade team hoppas att du kan vara den vi söker – ta chansen hör av dig så berättar vi gärna mer om en spännande möjlighet för dig. Vi ser fram emot din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zoezi AB Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Postadress

Teknikringen 1 C 1 TR
Linköping, 58330

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024