Engagerad 1st line supporttekniker till Östersund!

Engagerad 1st line supporttekniker till Östersund!

Arbetsbeskrivning

Vi söker för Fujitsus räkning en 1st line supporttekniker till deras servicedesk i Östersund. I rollen som 1st line supporttekniker kommer du att arbeta med enklare IT support via telefon, mejl och andra medier. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid (100%) med start den 4/5 till den 31/8–2020. Goda möjligheter till förlängning finns. Det förekommer normala kontorstider samt arbete i skift. Eventuella resor kan förekomma vid utbildningar. Jobbet är perfekt för dig som har ett genuint IT intresse och gillar att ge kunden en bra kundupplevelse.

Några typiska arbetsuppgifter som 1st line supporttekniker:

- Hjälpa till med hård- och mjukvarufrågor
- Felsökning av hård- och mjukvara
- Administration i Active Directory och Office365
- Hjälpa till vid problem i Officepaketet



För att lyckas i rollen ser vi att du har gymnasiekompetens med fördel inom IT. Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom teknisk support eller BackOffice funktioner. Du ska kunna kommunicera tydligt i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du har kunskap om olika system. Du ska helst inneha körkort.

Utöver formella meriter kommer personlighet att spela en avgörande roll. Vi ser att du är engagerad, entusiastisk och mycket serviceinriktad. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kunder och kollegor. Utöver detta ser vi att du även tar ansvar och agerar på ett professionellt sätt.

Vi erbjuder dig

Som konsult hos Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvård. Du får en dedikerad konsultchef som du har regelbunden kontakt med.

Välkommen med din ansökan!

Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer. Om tjänsten känns intressant, tveka inte att skicka din ansökan till oss! Vänligen observera att vi inte tar eller hanterar några ansökningar per e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Gicela Gallego, gicela.gallego@barona.se

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Samarbetspartner; Internationell; 1st line; Supporttekniker; Servicedesk;

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Human Resource Services AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2020
  • Ansök senast: 5 april 2020

Postadress

Bryggargatan 10
STOCKHOLM, 11121

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024